Translate

piątek, 25 lipca 2014

Z ażurowym kwiatem

Witajcie, ktokolwiek tu zagląda ;)
Zajrzałam na stronę bloga Namaste a tam nowe wyzwanie z przepiękną mapką...



A skoro mam nowe wykrojniki z Primy, to aż się prosiły o przetestowanie ;)
Od Namaste użyłam białego papieru czerpanego (kwiat oraz border) i zielonego papieru czerpanego.
Cześć kwiatów materiałowych, chyba jakaś bardzo stara Prima, różyczki bordowe produkcja własna (nie bardzo udane), białe kupne, ale podkolorowałam ;)
Papier Craft&You Vintage Time, pasek tiulu, border Memory Box, listki i zawijaski Crafty Ann, ramka z ażurem Spellbinders. Chyba już wszystko...

          

5 komentarzy:

  1. ten główny kwiat- cudny!!:)...całość świetnie skomponowana i super dobrane kolorki:) bardzo mi się podoba:) Dziękujemy- DT Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)