Translate

piątek, 4 lipca 2014

Schodkowa

Cześć :)
Tym razem kartka schodkowa, bo już od dawna za mną "chodziła" :) Świeżo zrobiona, jeszcze klej nie wysechł ;)

No i jakie to szczęście, okazuje się, że pasuje na wyzwanie Monochromatyczne na Craftbar  ;))
Zgłaszam się do kolejnej zabawy :) 





Czego użyłam... papier Crafty Moly  Peace & Love no.2 moim zdaniem niedoceniony, bo bardzo ładny wzór i świetnie się go klei, zielony papier czerpany Namaste. Wykrojniki to Spellbinders ramka, Memory Box ramka owalna (pod nieobecność Nowalinki opiekuję się jej kilkoma wykrojnikami ;)), kwiaty również Memory Box (moje) ;) floksy.
Nigdy nie widziałam zdjęcia tyłu takiej kartki, moja w każdym razie wygląda jak na zamieszczonym obrazku ;D.
Pozdrawiam odwiedzających :)

5 komentarzy:

  1. kolorki oczywiście moje:) a kwiatki cudne...całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Ciebie zawsze można liczyć :D Kolory to chyba "nasze", bo i ja najbardziej te fiolety... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu. Kartka przyciąga oko. Piękne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życiem to różnie bywa, ale tą pieknotą chętnie pocieszę oczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Ano bywa różnie, ale tak sobie myślę, że zawsze może być gorzej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)