Translate

środa, 23 lipca 2014

Fioletowo, pastelowo...

Kombinowałam, wymyślałam co by tu stworzyć na wyzwanie Magicznej Kartki. Pierwotnie zamierzałam uzyć papierów z kolekcji "Stalowe niebo",  ale skończyło się na papierach z "Pożegnania lata". Znowu moja miłość do fioletu wygrała ;)
Kwiatki część robiona własnoręcznie, można rozpoznać ;) a różyczki kupne, listeczki Crafty Ann, cześć wycięta z Pożegnania lata.
Wykrojniki użyte to Memory Box, Spellbinders, Nellie's Choice.
Tekturka z napisem z Crafty Molly.


Znowu mi wyszły przekłamane kolory :(

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. cudne te Twoje fiolety, uwielbiam:) pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała kartka w moich ulubionych kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i śliczna kwiatowa kompozycja! :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)