Translate

wtorek, 7 października 2014

dla maleństwa na różowo...

Takie dziwne chęci mnie naszły, żeby się pobawić z brokatem i dużą ilością ozdóbek... Najbardziej mi pasowała karteczka dla dziewczynki.



Stempel Whimsy Stamps "New Baby", pomalowany kredkami akwarelowymi, trochę suchych pasteli, przyozdobione brokatem w kleju. Warstwy na kartce z wykrojnika Sizzix, koronkowe motywy to Nellie Choice, Memory Box i Crafty Ann, również pozostałe motywy pochodzą z wykrojników tych firm oraz Joy (mini hortensje w serduszku). Napis wycięty za pomocą wykrojnika Rosy Owl.


Na zbliżeniu widać, że lekko mi odbiło z wyklejaniem kwiatuszków (ozdoby na paznokcie)
Sama musiałam sobie stworzyć klej brokatowy zielony, bo nie lubię odpadającego brokatu, który wszędzie włazi :(


Gdzieniegdzie ozdobione brokatem opalizującym (napis też). 
No to się nieco wyszalałam, niestety Gosia R. ze mnie żadna... A kartkę zgłaszam do zabawy na blogu



4 komentarze:

  1. Słodziaszcza na maxa, podziwiam rysuneczek i wyklejane serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow przesłodka! Nie mogę się napatrzeć na to Twoje cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka karteczka! i ślicznie pokolorowany stempelek
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)