Translate

poniedziałek, 13 października 2014

chyba stroik :)

Zastanawiałam się co zrobić z papieru kraftowego w połączeniu z bielą i jakoś tak skojarzyło mi się z koszykiem no i nieźle się bawiłam ;)
Kartka powstała na wyzwanie blogu sklepu Na Strychu

                   kraftibiel                                                   
W sklepiku można kupić użyte przeze mnie produkty, na przykład ostrokrzew, mini poinsecja, większa poinsecja.



                                                                                                                                                                         
Uznałam, że jest to stroik świąteczny i moja córka wyraziła chęć zaopiekowania się nim ;)
Poza wymienionymi wcześniej wykrojnikami użyłam Crafty Ann (listki i border ozdabiający koszyk). Sam koszyk jest wiązany po bokach wstążeczką, pałąk ozdobiony tą samą wstążką oraz perełkami... A co tam, widać chyba wszystko :)
Pozdrawiam Gości :)

16 komentarzy:

  1. O matulu-jaki rarytas zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, muszę przyznać, że najgorzej było wymyślić co by tu zrobić, potem było już łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój koszyczek z poinsecjami jest cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci się "wymyślił" stroik - kosz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło! A w tych kolorkach jeszcze do tego elegancko i dostojnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. o i tu u ciebie zrobilo sie swiątecznie koszyk wspaniale się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jaki cudowny! Zachwyciłam się :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy krok w stronę Świąt poczynilas:-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się i to ogromnie, wracam do niego kolejny i kolejny raz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj, wracaj, zapraszam ;) Córka już koszyczek zawlokła do swojej "jaskini", czy też raczej chlewika ;P (pewnie sobie przeczyta) ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Taka praca może być fantastycznym prezentem świątecznym, gratuluję pomysłu.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda DT sklepu Na-Strychu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)