Translate

wtorek, 9 lipca 2019

Subtelnie/ DT Craft Passion

Cześć

Dziś kartka z nowymi złoconymi papierami z serii White&Gold. Z trzech dostępnych wzorów wybrałam oczywiście kropeczki. 
Moja kartka jest bardzo delikatna nie tylko za sprawą kolorów, ale również dzięki kwiatom. Bardzo podobały mi się kwiaty zrobione z kalki i postanowiłam spróbować takie zrobić. 
Nie jest to bezproblemowy papier niestety i trzeba wypracować najlepszy sposób układania płatków.
Jeszcze będę próbowała, bo podoba mi się ta lekkość :)


Udało mi się pokazać jak pięknie błyszczą te kropeczki pod odpowiednim kątem.
Bardzo dodają uroku motylki wycięte z arkusza Romantic Day & Gold. Z paska z napisami ze starszej kolekcji wycięłam napis za pomocą większego banerka.


Użyłam:

      

  


  


Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)