Translate

środa, 10 lipca 2019

Z Agaterią

Cześć

Producentem miesiąca lipca na blogu Sklepiku Gosi jest Agateria. Kto z nas nie ma ich stempli, lub innego produktu... Asortyment tego producenta staje się coraz bogatszy i warto się skusić na zakupy.
Jako inspirację przygotowałam kartkę z Agateriowego papieru w pięknym szarym kolorze malowanego w białe wzory kwiatowe. Dawno temu zauroczył mnie swoją delikatnością.


Kolejnym produktem Agaterii, którego użyłam jest wianek i listki z wykrojnika. Wianek rozcięłam i uzyskałam w ten sposób dłuższe gałązki. Użyłam również maski girlandy z perełek, od razu się przyznam, że najpierw nałożyłam farbę przez tą maskę, ale nie podobał mi się efekt i każdą kropeczkę pokryłam perełkami w płynie Nuvo.


Kwiatki stemplowałam tuszem Memento w moim ulubionym odcieniu "Sweet Plum" :)
Delikatny różowy papier z pierwszej warstwy to Cosy Cottage od Craft Passion.


https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496216403816022/2014298045341176/?type=3&theater


W sklepiku:


Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

Dziękuję za wpis :)