Translate

wtorek, 25 czerwca 2019

Romantic Day&Gold w użyciu/ DT Craft Passion

Cześć

Dziś karteczka z wiankiem wyciętym z naszych nowych papierów Romantic Day&Gold. Sporo kwiatowych elementów do wycinania mieści się na odwrocie okładki. Kwiatki moim zdaniem pasują idealnie do wykrojnika Kwiaty nr1 i z tego właśnie wzoru zrobiłam różowe kwiatuszki do mojej kartki.


Ponieważ nie mogłam zdecydować który arkusz papieru pociąć, wybrałam starszą kolekcję w kolorze różowym, bo świetnie się komponuje z barwami na wianku.


Motylki również są elementami do wycięcia :)


Kompozycję uzupełniłam małymi kwiatuszkami z zestawu nr7, a pod wiankiem umieściłam serwetkę liściastą. Stemplowany napis idealnie pasuje do większego z banerków.

Użyłam:

   

  
   
  
   
Pozdrawiam serdecznie





4 komentarze:

Dziękuję za wpis :)