Translate

środa, 5 czerwca 2019

Klatka użytkowa ;)

Cześć 

Dziś zaprezentuję Wam moją wersję klatki z HDF od Artistiko, który jest naszym producentem miesiąca :)


https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1962931417144506/?type=3&theater


Muszę przyznać, że mocno się namęczyłam, żeby wyglądała jak stara i obdarta :)
Pomogły mi w tym farby kredowe od Cadence, w Sklepiku Gosi jest sporo produktów tego producenta, są niedrogie, ale dobrej jakości.

A skoro już się brudziłam, to niezastąpiona w takich zabawach jest mata szklana, wystarczy umyć i nie ma śladu, polecam, jest teraz w promocyjnej cenie.



Tym razem użyłam gotowych kwiatów WOC, przyozdobiłam je listkami wyciętymi z wykrojnika Craft Passion.
Moja klatka ma przyklejoną klamerkę, żeby można było przypiąć zdjęcie, albo notatkę, czy coś innego wedle uznania ;)


W sklepie:


Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

  1. O jaka cudowna klateczka :) Świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu <3 Przyznam nieskromnie, że i mnie się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za wpis :)