Translate

niedziela, 26 listopada 2017

Zbiorowo z kartkami świątecznymi

Cześć :)

Dziś bez dyskusji wrzucam zbiorowo moje kartki świąteczne, poza tymi, które już pokazywałam.
To tak, zebyście nie myśleli, że się cały czas obijam ;)

Z papierów Pion Design (plus UHK)
 


Z cudownymi obrazkami od Maja Design (robiły się same właściwie)






Inne z drobnymi dodatkami od Maja Design



Zwierzątkowe (słodkie są ;))


Choinka (Sizzix)


Kształt ostrokrzewu (wykrojnik Sizzix) z dodatkami Studio 75


Z papierów Studio 75 (od rodzimych producentów chyba najbardziej one mnie urzekły w tym roku)


I to by było na tyle, resztę już pokazywałam we wcześniejszych postach :)

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Świetna kolekcja kartek! :) Wszystkie mają wiele uroku, chyba najbardziej zabiło mi serducho przy tych zwierzątkach, a także te w nietypowym kształcie ostrokrzewu...ale wszystkie są piękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech.. pięknie dziękuję :) Zwierzaki są super ;)

      Usuń
  2. Piękne i bardzo różnorodne. Mój wzrok przyciągnął wykrojnik (?) okna na pierwszych pracach. Przepiekny.
    I jak zwykle można u Ciebie pozachwycać sie różnorodnościa form i kształtów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) Okno rzeczywiście jest piękne :)

      Usuń
  3. Piękne, proste i bardzo eleganckie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są prześliczne, chyba najbardziej urzekły mnie te z okienkami, są takie wymowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, okno kupowałam właśnie z myślą o takim efekcie widoczku, ale mało obrazków mieszczących się można znaleźć ;) Ale i tak mi się bardzo ta rama podoba :)

      Usuń
  5. Śliczne kartki, takie klasyczne .

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle piękna w jednym miejscu, ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś tych kartek!! Wszystkie piękne😍 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki. Okno zachwycające...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no Koleżanka się naprodukowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, bardzo nastrojowa kolekcja kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Całe mnóstwo do podziwiania:) Bardzo spodobało mi się okienko na pierwszych kartkach i na ostatnich ażurowa serwetka podłożona pod gałązki i poinsecje - tak uroczyście to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie szaleństwo, wszystkie piękne a najbardziej podoba mi się ta z niebieskim ptaszkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Och Ty! Działasz jak szalona, niczym mała fabryka! Piękne wszystkie, ale jak wiesz to zwierzątka najbardziej mnie urzekły ♥ Wiewióreczki ♥ Jelonki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są niezwykłe i pełne świątecznego klimatu :) Świetnie, że już tyle ich masz, u mnie ociężale ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wysyp... i wszytskie bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)