Translate

czwartek, 9 listopada 2017

Poziomki


Cześć :)

U mnie poziomki z najnowszego zestawu kwiatów od Craft Passion, oczywiście uzupełnione listkami.
Ciągle nie wiem jak to się stało, ale zostałam fanem miesiąca i dzięki temu uzyskałam talon na zakupy w Craft Passion, wymieniłam go na te listeczki właśnie.
Kwiatuszki idealnie pasują na poziomkowe kwiaty, lub na "sweethaearty", oczywiście w zestawie jest więcej różnych wzorów, z których można zrobić niewielkie ale bardzo wdzięczne kwiatki, takie w sam raz na kartkę :)



Kwiatuszki z papieru mulberry, środki sznurkowo-styropianowe. 
Uwielbiam zabawy z takimi małymi kwiatkami :)

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. cudowny bukiecik, ja zasadziłam na balkonie poziomki i ciągle podjadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz o wiele lepiej niż ja, bo tych nikt nie zje ;) Dzięki :)

      Usuń
  2. trochę lata w środku jesiennej szarugi�� extra

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało latem. Piękne poziomkowe kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj... śliczne... Wiosną powiało... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te liście są sztuczne? :O Jestem pod wrażeniem, bo wyglądają zupełnie jak żywy grubosz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne, a ja myślałam, że prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)