Translate

piątek, 17 listopada 2017

Idą Święta...


Cześć :)

Muszę się przyznać, że nie lubię wymyślać świątecznych życzeń i w związku z tym bardzo często robię małe formy kartkowe, żeby nie dało się wpisać dużo tekstu :).
Bardzo odpowiada mi rozmiarowo na bazę wykrojnik Yvonne Creations Celebrating Christmas i myślę, że spora ilość moich świątecznych kartek będzie właśnie na jego bazie.


Otrzymujemy ciekawy kształt, do tego świetna ramka i wystarczy parę dodatków, żeby powstała przyjemna dla oka kartka :)

Jako nieco inną propozycję zaprezentuję Wam kartkę z tekturką świąteczną (jedną z wielu w sklepie).
Tekturka pokryta jest farbą do złoceń, a jak widzicie kartka jest dwukolorowa.


Tekturka jest po prostu śliczna :)

Mam nadzieję, że komuś przydały się moje pomysły i zainspiruje się przy robieniu kartek świątecznych.

W sklepie szukajcie:

https://www.filigranki.pl/boze-narodzenie/3456-gwiazdka-tekturki-zestaw-20-szt.htmlhttps://www.filigranki.pl/boze-narodzenie/4840-celebrating-christmas-ramka-i-dzwonek-wykrojnik-yvonne-creations.html

https://www.filigranki.pl/papiery-swiateczne/4719-christmas-eve-zestaw-papierow-a4-12szt.html
Pozdrawiam


31 komentarzy:

  1. Sliczne kartki! To prawda, ze piekny kształt w dużej części "robi" kartkę. Ale dodatki to juz wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! Moja faworytka to biało-złota, po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kartki :) ja życzenia pisze krótkie a kartki robię większe :) u mnie produkcja taśmowa leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze jest kilka wzorów świątecznych, ale zawsze się różnią detalami ;) Dzięki :)

      Usuń
  4. Wow,świetne pomysłowe kartki! Jesteś niesamowicie kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to raczej lenistwo, nie kreatywność, bo korzystam z "gotowych" rozwiązań :)

      Usuń
  5. Piękne kartki o niebanalnych kształtach. Aż chce sie nimi udekorować choinkę lub okno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na choinkę chyba za duże ;) Dzięki Dorotko :)

      Usuń
  6. piękno tkwi w prostocie :) świetne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta tekturka wygląda jak wykrojnik bombki i gdybyś nie powiedziała, tobym na to nie wpadła, że to tekturka. Cudne obie kartki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kształty kartek, śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba wzory bardzo mi się podobają, chociaż bardziej wpadł mi w oko ten pierwszy. Ta ażurowa rameczka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jest bardzo udana, fajny rozmiar, motyw i niedroga :) Dziękuję :)

      Usuń
  10. Strasznie mi się podobają takie okrągłe :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)