Translate

czwartek, 17 września 2015

Boxy

Skoro obiecałam to pokazuję ;)

Właściwie różnią się tylko kolorami, czyli wersja damska i męska ;)) Spory rozmiar bo 10x10 cm. Pudełko na środku pomieści prezent (np. pudełko biżuteryjne, albo co kto woli).


Góra pokrywy :)


Widok z boku.


Rozłożone "z lotu ptaka" ;))




No i boczki :)


Widok z góry na "męskiego" boxa :)


Boczki...


Widok z lotu...
Więcej zdjęć nie będzie... nie ma sensu wstawiać, bo różnica jest tylko w kolorze...

I wiecie co? Podobają mi się, o! Może dlatego, że to moje pierwsze ;))

Dzięki za odwiedziny i komentarze ( o ile jakieś będą ;)) :P

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Dzięki, cieszę się, że nie tylko mnie się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudelka są piękne! Delikatne i urocze :-) śmiało możesz robić kolejne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam napisac ze bardzo spodobalo mi sie to pudeleczko w środku z serduszkiem :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. cudowne boxy i te pudełeczko zapinane na serduszko to świetny pomysł na taką niespodziankę w niespodziance. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam :) Jestem w takim razie dumna z siebie i pudełka ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, podziwiam taką precyzję i czystość formy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)