Translate

poniedziałek, 23 września 2019

Urodzinowa

Cześć

Od wczoraj jestem starą kobietą i mam coś na kształt spóźnionego syndromu wieku średniego (o dekadę spóźnionego). 
Kartka urodzinowa, nie dlatego, ze na urodziny, a w urodziny zrobiona, a co, podarowałam sobie odrobinę przyjemności :) Nawet użyłam mocno oszczędzanych na specjalną okazję papierów od Pion design. Postanowiłam się przemóc i zrobić kartkę dość mocno wypukłą, ale oczywiście przy kwiatach już zapomniałam, że miałam je "podnieść". 
Kartka różowa, mocno nafaszerowana błyskotkami, ale nieskromnie powiem, że mi się podoba :)




Ten cudny naszyjnik wycięty wykrojnikiem Tattered Lace, border koronkowy Sizzixa, listki większe i ozdobniki od Fantasy, mniejsze liście Crealies.

Może mi na starość zacznie odbijać? ;)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za wpis :)