Translate

piątek, 13 września 2019

Brzoskwiniowa

Cześć

Mamy piątek i 13-go... czasami na mnie działa, a czasami nie, dziś nie jest jednak dla mnie miły dzień ;) Ale dostałam paczkę, więc się równoważy ;)

Dobra, do rzeczy... Od dłuższego czasu brak mi weny, więc uznałam, ze polatam po wyzwaniach i może jak się zmuszę do przygotowania jakichś prac to wróci :) 
Na pierwszy ogień wyzwanie z moodboardem Lemoncraftu.


http://blog.lemoncraft.pl/2019/09/september-peaches-challenge.html 

Brzoskwiniowy kolor i kwiaty, czyli coś dla mnie :)


kwiaty bliżej


Można dostrzec kawałki papieru Lemoncraftu w odpowiednim kolorze, ale głównie widać papieru Pion Design ( uwielbiam je). Kwiaty gotowe z WOC, sporo wszelakiego zielska z wykrojników, koronki wycięte Tattered Lace, serwetka Cheery Lynn i napis Rosy Owl.
Miały być perełki, ale zapomniałam :D

Pozdrawiam Gości :)

8 komentarzy:

  1. Cudna karteczka, wspaniała kolorystyka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca :) Dziękuję za zgłoszenie jej do wrześniowego wyzwania Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna i romantyczna kartka :) Jak się na nią patrzy, to nastrój się poprawia, mam nadzieję, że i Tobie się poprawił ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nastrój jest ok, gorzej z natchnieniem ;)

      Usuń

Dziękuję za wpis :)