Translate

środa, 30 maja 2018

Exploding box na Dzień Matki

Cześć :)

Już wręczony, myślę, że mogę pokazać. 
Z okazji Dnia Matki zrobiłam exploding box pełen bzu, bo w końcu to maj :)
Skorzystałam z gotowej bazy Eco Scrapbooking w białym kolorze, wnętrze okleiłam papierami Piątek 13-go w kolorze brudnego różu.
Kwiatki pochodzą z zestawu Heartfelt Creations, odbite i pokolorowane tuszami Memento.
Generalnie box nie ma wielu ozdób, postawiłam na prostotę.


Poszczególne ścianki różnią się tylko wydrukowanym tekstem.


 Warstwy ozdobnych elementów naklejone są na taśmie 3D.



Życzenia wydrukowałam "zgodnie z życzeniem".



 Na środku umieściłam kosz pełen kwiatów.


W swoich zbiorach znalazłam nawet arkusz papieru z motywem bzu :)
Podobno box się podobał obdarowanej Mamie ;)

Ze Sklepu Ewa użyłam:


Pozdrawiam serdecznie :)



1 komentarz:

  1. Przepiękny box. Malutkie kwiatuszki są przeurocze, dodatkowe ozdoby są zbędne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)