Translate

niedziela, 7 maja 2017

Na różowo z goździkiem

Hej Wam :)

Niektórzy wiedzą, że dość długo polowałam na wykrojnik Cheery Lynn goździk :) Dopadłam w końcu i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że wychodzi z nich taki kwiat jak chciałam ;)
Teraz muszę sobie ubzdurać coś nowego trudno osiągalnego :D

Wspomnianego goździka zamieściłam na kartce w odcieniach zgaszonego różu (mój ukochany Pion Design)


Baza wycięta przy pomocy wykrojnika Spellbinders Rectangle Heirloom, biały ażur to Heirloom Oval. Kwiaty poza różowymi mniejszymi różyczkami mojej roboty, czyli wspomniany goździk i białe róże ;) Listki z papieru czerpanego, wycięte z wykrojnika Ann Crafty (teraz Cheery Lynn).



Pozdrawiam Gości :)

1 komentarz:

  1. Goździk jak żywy, ciekawe czy pachnący :)
    Bardzo piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)