Translate

czwartek, 4 sierpnia 2016

Z nowymi produktami APScraft

Witam :)
Moja kolej na inspirację, pokażę kartkę ze sporą ilością produktów ze sklepu APScraft.





Użyłam dwóch rodzajów taśm pasmanteryjnych - bawełnianej z napisem i ptaszkami na gałęzi oraz ażurowej siatkowej.
Umieściłam ją w rozcięciu warstwy papieru tak, by tworzyła ciekawie wyglądającą warstwę. Poza taśmami użyłam od niedawna dostępnego w sklepie papieru czerpanego w kolorze zielonym.
Wycięłam z niego liście winorośli oraz duży listek. Kolejny użyty wykrojnik to liść czereśni, który uwielbiam ;) W jednym z kwiatków środek zrobiłam z brązowych pręcików oszronionych.

Pozdrawiam serdecznie Bożena

1 komentarz:

  1. Śliczna!!! Ładna kolorystyka, romantyczny klimat :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)