Translate

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Gościnnie


Cześć :)

Znowu umożliwiono mi "występy gościnne" dla Essów-Floresów, oczywiście chętnie się podjęłam ;)
Zajęłam się dość nietypowym pudełkiem o kształcie pudełka do popcornu ;)
Skojarzyło mi się z wazonem do suchych bukietów, lub przybornikiem na większe "skarby".
Nie umiałam się zdecydować, która z wersji kolorystycznej kwiatów bardziej mi odpowiada, dlatego ścianki są w dwóch wersjach ;) Można przestawiać jak się znudzi ;)
Aż żal, że nie stworzyłam każdej ścianki w innym kolorze ;)




Bazę pudełka okleiłam papierem z najnowszej kolekcji Galerii Papieru Jak we śnie Retro.
Biała strona ozdobiona jest kwiatkami WOC, najmniejszy to gipsówka. Duży kwiat to moje dzieło ;)
Ażurowy ozdobnik wycięłam z papieru kraftowego.
Ciemniejsza wersja ścianek została przeze mnie ozdobiona maleńką różyczką oraz większą leciutko podbarwioną tuszem.
Narożniki papieru ozdobiłam perełkami białymi oraz brązowymi.



Teraz pozostaje mi już tylko zasuszyć nowe kwiaty na bukiet ;)
Pozdrawiam Bożena.

2 komentarze:

Dziękuję za wpis :)