Translate

piątek, 31 lipca 2015

Z serduchem

Hej Wam :)
Parę miesięcy temu dopadłam serduszko, na które miałam ochotę już od zeszłego roku. Mniej więcej w tym samym czasie co Klaudia i wolałam przeczekać, żeby samej siebie nie dobijać porównaniami...
Trudno, lepiej nie będzie, bo nie "umim" ;P


Papier "Pastel" i jakiś inny różowy, serduszko Impression Obsession, ramka ażurowa z Creative Expressions Elegant Lace Edger, listki Crafty Ann, zawijaski z Memory Box, a kwiatki z WOC.
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne ażurki i piękna kartka - nie trzeba porównywać z innymi :) Po prostu piękna i już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie nie umiem, przecież karteczka jest przepiękna :)) Bożenko - więcej wiary w siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Nie wiem czy to tylko ja tak mam, że moje kartki zawsze jakoś mniej mi się podobają od innych... Pewnie dlatego taka sceptyczna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, karteczka cudowna...bardzo mi się podobają Twoje prace...takie romantyczne ! I powtórzę za Hanią -więcej wiary w siebie!!!
    Twórz jak najwięcej !
    Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, postaram się :)) Buziak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)