Translate

niedziela, 21 czerwca 2020

Czerwcowa ja

Cześć

Pora na moje czerwcowe prace dla  Sklepiku Gosi.
Zaczęłam od dorobienia do albumu ślubnego kartki i pudełka ozdobnego.
Całość z papierów Craft O'Clock Love me forever.



Użyłam ze sklepu:

Kolejną inspirację był notes, jak to ja, nie był taki oczywisty, jak by się wydawało. Zrobiłam ze względów praktycznych notes na lodówkę. Okleiłam tekturkę użytą jako bazę papierem okładkowym od Craft O'Clock.


 


Użyłam:

Ostatnia moja czerwcowa inspiracja to kartka w odcieniach błękitu w formacie poziomym DL.




Na kartce sporo koronkowych wzorów z wykrojnika i delikatna koronka z papieru, powiem Wam, że piękne są papierki, bardzo delikatne i kolor zachwyca. Kwiaty jak to ostatnio u mnie od Heartfelt Creations. Dodatkowo kompozycję uzupełniają zawijasy od Craft Passion oraz wstążka vintage, która świetnie wygląda zarówno pognieciona, jak i wyprasowana :)

wykrojnik kwiatowy
stempel kwiatowy
forma do kwiatów
wykrojnik zawijas
papiery
baza kartkowa
wstążka vintage
kostki klejące

Pozdrawiam serdecznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)