Translate

środa, 6 lutego 2019

Box z toaletką

Cześć :)

Dziś moją inspiracją dla Was będzie exploding box z tekturową toaletką 3D.


W lutym bohaterem naszej akcji Promujemy Nasze Polskie jest producent papierów Craft O'Clock, ja do swojej pracy użyłam pastelowej kolekcji Felicitea.

https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1782818888489094/?type=3&theater


Przy tworzeniu mojego pudełka korzystałam z trzech wzorów z kolekcji: pastelowo zielonego w kwiaty, różowego w delikatne napisy oraz zielonego w białe groszki.
Na wieczku boxa ułożyłam kompozycję z ręcznie robionych kwiatów, stemplowanych tuszem Memento - rose bud. Pomiędzy kwitami widać gałązki z kuleczkami z wykrojnika Joy. Pod całością widać piękną koronkową serwetkę od Craft Passion.
 Tak sobie myślę, że przesadziłam z tymi perełkami ;)

Trzy boki we wnętrzu ozdobiłam bardzo podobnie jak wierzch boxa, ale kwiatki są mniejszego rozmiaru, Na jednej ze ścianek jest mini pudełeczko na prezent, a na życzenia przyjdzie czas później, więc póki co jest wole miejsce. Na środku stanęła toaletka z Filigranek, niestety niedostępna w sklepie, ale znajdziecie inne ciekawe tekturki tego producenta. Na toaletce poustawiałam niezbędne akcesoria zrobione z różnych koralików.



Kieszonka na prezent ;)



Napisy odbiłam tym samym tuszem, którego użyłam do kwiatów i wycięłam za pomocą Banerka od Craft Passion.

Wybaczcie te dłużyzny ;)

W Sklepiku Gosi szukajcie:

Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)