Translate

piątek, 25 stycznia 2019

Walentynka

Cześć :)

Dziś moja karteczka w kształcie kwiatka jako inspiracja dla Was.

Nadal trwa akcja Promujemy Nasze Polskie

https://www.facebook.com/search/str/%E2%80%AA%23%E2%80%8Epromujemynaszepolskie%E2%80%AC/keywords_blended_posts?filters=eyJycF9hdXRob3IiOiJ7XCJuYW1lXCI6XCJhdXRob3JfZnJpZW5kc19mZWVkXCIsXCJhcmdzXCI6XCJcIn0ifQ%3D%3D&esd=eyJlc2lkIjoiNDk1NzM4MzAzODYzODMyOjE3NDA5MDg1MDYwMTM0NjYiLCJwc2lkIjp7IjQ5NTczODMwMzg2MzgzMjoxNzQwOTA4NTA2MDEzNDY2IjoiVXpwZlNUUTVOVGN6T0RNd016ZzJNemd6TWpwV1N6b3hOelF3T1RBNE5UQTJNREV6TkRZMiJ9LCJjcmN0IjoibWVkaWEiLCJjc2lkIjoiYmMxYjA4YjA4NmUwMmE5YmNlMWQ3MWFjMzU1NWIzYjkifQ%3D%3D#

w związku z tym na mojej pracy znalazło się sporo produktów Craft Passion, który jest  styczniowym bohaterem naszej akcji.
Mam skłonności do robienia kartek w nietypowych kształtach. Ta ma ok. 13 cm średnicy, więc nie jest specjalnie duża, dlatego ozdobiłam ją tylko jednym dużym foamiranowym kwiatem zrobionym z największego wykrojnika zestawu nr5, dodałam kilka gałązek z listkami oraz delikatne i bardzo wdzięczne gałązki z drobnymi serduszkami. Na banerku umieściłam napis "kocham". Spod całej kompozycji wystaje liściasta serwetka, którą chyba wszystkie lubimy. Delikatny różowy papier w nutki pochodzi z zestawu Cosy Cottage.


Kwiat jest dość mocno wystający i nie da się kartki spakować do koperty ;)

Użyłam ze sklepu:

Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

Dziękuję za wpis :)