Translate

środa, 31 stycznia 2018

Różana

Cześć :)

Dawno nie bawiłam się w żadnym wyzwaniu, a szukając natchnienia zawędrowałam na blog Białych Kruczków i spodobały mi się mapki z najnowszego wyzwania.



Właściwie to moja kartka pasuje do obu mapek :) 

Papiery z kolekcji Pion Design, wszystkie użyte wykrojniki od Heartfelt Creations. 
Nie ma się co rozpisywać, wszystko widać :) 

Zbliżenie na moje kwiatuszki ;)

I banerek

http://bialekruczki.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-nr-18-praca-z-mapka.html

10 komentarzy:

  1. Piękna kartka z pięknym bukiecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie ukwiecona kartka :) Ślicznie się prezentuje w tych kolorach:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Białe Kruczki. Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna kolorystyka i kwiaty! Dziękujemy za udział w wyzwaniu! Pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka :) A te kwiatki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)