Translate

środa, 28 czerwca 2017

Monochromatycznie w różu


Hej Wam :)
Ostatnio mam chyba za mało zajęć, więc sobie dokładam jak mogę ;) Dla zabicia czasu postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu "Monochromatyczne" na blogu Filigranek.


Ostatnio było u mnie beżowo, więc czas na zgaszony róż ;) Na tą okazję mój ulubiony odcień od Piątku 13-go, parę kolekcji sobie wymieszałam.

Dopuszczalne było użycie bieli i złota, oczywiście skorzystałam ;)

Trochę koronki, ozdobny ażur od Creative Expressions, tekturowy napis, kwiaty WOC, złota paprotka z Tattered Lace, pręciki do ozdoby i perelki w płynie Nuvo.

Trochę bliżej...

Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Piękna praca życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, delikatna praca! dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uderza delikatnością i spójnością - fantastyczna !
    dziekuję za udział w wyzwaniu Filigranek !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)