Translate

piątek, 29 kwietnia 2016

Czuję miętę ;)

Cześć :)

Przypadkiem wyszły mi kwiaty w kolorze miętowym... Pewnie gdybym chciała uzyskać taki kolor to by mi się nie udało ;) Moje potraktowałam przestarzałym Distressem w płynie o barwie "milled lavender" :D  Ciekawe czy wszystkie z biegiem czasu zmieniają kolor? W każdym razie uśmiałam się i przeszukałam zbiory papierów, żeby kwiaty do czegoś dopasować :) Znalazłam! Idealnie współgrają z kolekcją Agaterii, a dokładnie z papierem nr 6.

Ponieważ nadal są to ręcznie robione kwiaty ta kartka również pójdzie na wyzwanie Kwiaty na blogu Craft Passion

                    

Moja kartka:



Użyte wykrojniki to Spellbinders, napis Rosy Owl, listki Cheery Lynn.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Kartka śliczna, kwiaty wyszły super :) Jak widać przypadki odgrywają w tworzeniu niebagatelną rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, bardzo mi się podobają kolorki i oczywiście kwiatuszki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)