Translate

czwartek, 29 kwietnia 2021

Wiosenne pudełko

Cześć :)

Wiem, bloga używam tylko z konieczności, ale nadal istnieje. 

Podobno mamy wiosnę, nie bardzo niestety jest widoczna, ale kalendarz nie kłamie.

Na blogu Scrapandme jest bardzo przyjemne wiosenne wyzwanie i uznałam, ze dlaczego nie miałabym się pobawić.

 

Tym razem nie powstała kartka, a pudełko w kształcie budki dla ptaszków, dość mocno ukwiecone i ozdobione. Użyłam papierów w deseń desek (lubię takie dziwne wyrażenia) z kolekcji Rosy Days, powycinałam również sporo kwiatowych kompozycji i innych kształtów z arkusza z tej kolekcji, listki wycięte z innego arkusza. 







Sporo tych fotek, ale... ;)

No i mam małego ptaszka, wiem :P

 

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Śliczne, wspaniale ukwiecony domek, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)