Translate

sobota, 21 grudnia 2019

Mitform do kartki

Cześć

Nasze grudniowe prace ozdobione są produktami firmy Mitform, produkującej metalowe elementy ozdobne.
Moja praca pierwotnie miała być ozdobną zawieszką, ale uznałam, że będzie się dobrze prezentowała jako kartka i nakleiłam ją na kwadratową bazę kartkową.


Ponieważ używałam tylko koloru białego i złotego, papier w złote kropeczki od Craft Passion pasował idealnie. Na wierzchu kompozycji nakleiłam metalową gwiazdkę świąteczną i myślę, że taka ozdoba dodała charakteru. Głębiej widać zaembossowaną tekturkę od Scrapińca, warstwową śnieżynkę.


Cała dekoracja jest osadzona na kostkach dystansowych i jest dość przestrzenna.



 To jeszcze banerek naszego "Producenta miesiąca"


Mam nadzieję, że pamiętacie o naszym wyzwaniu? Dziś ostatni dzień na dodawanie prac, jeszcze zdążycie.

http://sklepikgosi.blogspot.com/2019/12/wyzwanie-39-ozdabiamy-nasze-domy.html

Pozdrawiam serdecznie




2 komentarze:

Dziękuję za wpis :)