Translate

środa, 8 maja 2019

Komplet na Komunię


Cześć

Myślę, że to moja ostatnia praca z okazji Komunii na ten rok. Jest to zestaw dla chłopca - kartka z pudełkiem.


W naszym sklepiku pojawił się nowy producent i od razu został naszym majowym bohaterem akcji "Promujemy Nasze Polskie"

https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1914804458623869/?type=3&theater

Mowa o naszym ulubionym producencie pudełek, pudełeczek, baz wszelakich, czyli o Rzeczach z Papieru.
Używam od wielu lat i polecam te produkty.



Jak widzicie moja praca jest mocno koronkowa, ale mam nadzieję, że obdarowany nie będzie niezadowolony ;)



Niebieski papier to Kapuśniaczek Pastele od Galerii Papieru, użyty dwustronnie (uwielbiam te kropeczki). Komunijna praca wymaga odpowiednich wykrojników i tu wykorzystałam wykrojniki Craft Passion.
Ponieważ kartka jest wystarczająco ozdobna, to ograniczyłam ilość kwiatków. Kolor niebieski zawdzięczają tuszowi Memento Summer Sky.

Użyłam:


Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)