Translate

sobota, 27 kwietnia 2019

Z tekturkami od Scrapińca

Cześć

Kwietniowe inspiracje dla Sklepiku Gosi są urozmaicone tekturkami od naszego "producenta miesiąca".

https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1865860476851601/?type=3&theater

Osobiście lubię napisy od tego producenta i chętnie ich używam w swoich pracach.

Dziś u mnie kartka na różne okazje, ale taka mocno stateczna :) 
Użyłam różowego arkusza Lemoncraft z kolekcji Sense and sensibility.


Tekturkę z napisem pokryłam białą farbą, ale szczerze mówiąc nie widać jej zbytnio ;) 


Na plus, jest idealnie matowa :)

Drugim użytym dodatkiem od Scrapińca jest dość sporych rozmiarów zawijas z kolekcji Fantasma.
Z rozpędu ozdobiłam miejscami tą tekturkę maleńkimi różowymi perełkami w płynie Nuvo od Tonic Studios
Kwiat zrobiony jest z jedwabnego foamiranu, a do wycięcia użyłam wykrojnika Kwiaty nr5 od Craft Passion (chwilowo niedostępny). Towarzyszące listki wycięłam za pomocą Gałązki nr4.

Ponieważ kartka jest "słusznych" rozmiarów, bazę wycięłam z arkusza białego papieru  od Rzeczy z Papieru.


W Sklepiku Gosi szukajcie:



Pozdrawiam serdecznie :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)