Translate

sobota, 23 marca 2019

Romantycznie z Sentimentals

Cześć

Marcowym producentem w Sklepiku Gosi jest ScrapAndMe i z ogromną przyjemnością używamy ich papierów w naszych inspiracjach.






W tym miesiącu nasze DT zmaga się z LO, no w każdym razie ja się zmagam, bo nie jest to forma, której używam ;) Trudno, trzeba spróbować wszystkiego, ale myślę, że jeżeli będę mogła uniknąć takich prac w przyszłości to pewnie skorzystam z takiej możliwości.
Moje LO powstało na bazie arkusza z kolekcji Sentimentals. Listki wycięłam z tego arkusza, który pochodzi ze starszej kolekcji Romantic Garden, a ponieważ było ich trochę mało to domalowałam i wycięłam kilka swoich :) Kwiaty odbiłam na różowym papierze za pomocą tuszu Memento w kolorze Rose Bud


Przez maskę Agaterii z motywem girlandy z perełek nałożyłam pastę strukturalną, popsikałam, pochlapałam, dołożyłam parę ozdób i wyszło mi to co widać ;)


W Sklepiku Gosi znajdziecie:


Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)