Translate

piątek, 5 października 2018

Bo mam nowe kwiatki

Cześć :)

Uległam kolejnemu wzorowi od Heartfelt Creations i kupiłam zestaw Oakberry Lane. Najpierw zauroczyły mnie listki, świetny rozmiar i kształt, a kwiatki zauważyłam później ;) Jakoś nie mam przekonania do czteropłatkowych, ale te się pięknie układają i są delikatne.
Narobiłam dość sporo kwiatuszków w jednakowym kolorze, a teraz będę sobie używać ;)
Dziś kartka w formacie DL.


Jako bazowy papier użyłam resztek cudnego różanego od Maja Design. Koroneczka z wykrojnika Heartfelt Creations, różowy papier pod kwiatami od naszego rodzimego producenta Craft Passion, seria Cosy Cottage. Białe gałązki również autorstwa Craft Passion. 
Te listeczki, którymi tak się zachwycałam przysłoniłam aż zanadto małymi listkami od Craft&You Design. Perełki w płynie Nuvo od Tonic.


Kwiaty są zrobione z papieru akwarelowego, stempel odbiłam Sweet Plum od Memento, lekko tuszowane na brzegach pigmentowym tuszem.

Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

Dziękuję za wpis :)