Translate

czwartek, 20 września 2018

Blejtram

Cześć :)

Weny brak, więc polatałam po blogach z wyzwaniami, żeby coś mnie natchnęło :) Marnie mi idzie, ale znalazłam 2 wyzwania, do których mogę się dopasować z przyjemnością.
Bardzo rzadko się zdarza u mnie taka forma, zrobiłam blejtram ;)
Jego tłem są koronki, środek to kompozycja z kwiatów Heartfelt Creations na pasku z Domu Róż od Lemoncraftu. Całość pochlapana, postemplowana, ubrudzona... czyli taka nie moja ;) Czasami trzeba zrobić coś innego, a przyznaję, że fajnie się bawiłam :)







Przyłączam się do zabawy na blogach:


 https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-challenge-48-koronka-lace.html

 
http://blog.lemoncraft.pl/2018/09/romantic-september-wyzwanie-wrzesniowe.html

2 komentarze:

  1. Beautiful creation, I love all those flowers! ♥ Thank you for your participation on the Lemoncraft Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)