Translate

wtorek, 21 sierpnia 2018

Ślubnie z papierami Sentimentals

Cześć :)

Ślub się odbył, więc można pokazać kartkę :) Nawet dostąpiłam zaszczytu i mogę ją zaprezentować na blogu Scrapandme jako gościnna projektantka :) Bardzo mi miło z tego powodu Aniu ;)


Wybrałam romantyczny, mocno ukwiecony arkusz, dlatego też starałam się dobrać pasujące kwiaty.
Moja kartka jest kopertówką, wiązana na dopasowaną kolorem wstążkę. Ażurowy brzegowy wykrojnik jest od Heartfelt Creations i świetnie się sprawdza w takich kartkach, gdyż jest dosyć długi. Kompozycja kwiatowa prawie w całości wykonana jest z gotowych kwiatów, tylko biały jest mojego wyrobu, listki wycięte z papieru czerpanego, dodałam jeszcze trochę zawijasów...

Zdjęcie środka jest zrobione w stanie "surowym", życzenia zostały później uzupełnione.


Do środka bardzo mi pasował arkusz w delikatne prążki, jest elegancki, ma piękny stonowany kolor.
Jak widać, wewnątrz zrobiona jest kieszonka na finanse ;)

I jeszcze tył kopertówki


Nawet bez ozdób ten papier pięknie się prezentuje :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)