Translate

wtorek, 17 października 2017

Kopertówka z shadowboxem

Cześć :)
 
Dziś jako inspirację dla Filigranek pokażę Wam nietypową kopertówkę, bo wewnątrz ukrywa shadowbox. Powstała z okazji 50 urodzin i chciałam, żeby było to "coś innego".
Wierzch pudełka jest raczej skromny, bo myślę, że takie pamiątki się łatwiej przechowuje i nie ma się co uszkodzić :).


Cyfry zamieściłam w pięknej i bardzo delikatnej ramce tekturowej, którą pokryłam farbą do złoceń.


W środku na ściance jest miejsce na życzenia, a druga część to wspomniany shadowbox (zrobiony przy pomocy wykrojnika Tonic Studios). Środek zajmuje napis tekturowy, który nas - kobiety napawa optymizmem ;) Tu również tekturka i ozdobne akcenty pomalowane są farbą do złoceń.


Przy takiej formie wysokie kwiaty nie przeszkadzają i nie potrzeba już pakować kartki do pudełka, żeby uniknąć nieestetycznych zgrubień w kopercie ;)
Mam nadzieję, że podsunęłam Wam pomysł na "coś nowego", co warto wypróbować.

Na półkach Filigranek znajdziecie:


https://www.filigranki.pl/ramki/3943-tekturka-ramka-120-kolo.htmlhttps://www.filigranki.pl/glowna/4312-tekturka-napis-kobieta-jest-jak-wino.html?search_query=kobieta+jest+jak+wino&results=1

Pozdrawiam serdecznie




3 komentarze:

Dziękuję za wpis :)