Translate

środa, 19 lipca 2017

Stemplowane róże

Cześć :)
Ostatnio nieco zbankrutowałam na zestawy Heartfelt Creations i nie wypada nie używać ;)

Na blogu AltairArt znalazłam wyzwanie idealnie pasujące "Z kwiatowym stemplem"

                                  

Oczywiście jako, ze nie jestem zbyt odkrywcza to zrobiłam kartkę ;)


 

Papiery użyte przeze mnie to uroczy róż w kropeczki od AltairArt :)
Ażur na tle z wykrojnika Spellbinders Heirloom Rectangle, mniejszy półokrągły wzór od Heartfelt Creations - Classic Wedding Medallion Die, liście i kwiaty róży od tego samego producenta, pasek z napisem od Rosy Owl :)

Pozdrawiam zbłąkane i zbankrutowane skrapoholiczki :)


4 komentarze:

  1. Bożenko, bardzo fajne te kwiatuszki Ci wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrrrr, cudne kwiatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna romantyczna karteczka, kwiatuszki cudowne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)