Translate

niedziela, 18 grudnia 2016

Jestem w "jasnej" fazie ;)

Cześć :)
Kiedyś mówiłam, że robię kartki w takim kolorze, jaki mam nastrój i humor :)
Aktualnie jestem najwyraźniej oazą spokoju, bo królują u mnie delikatne i jasne kolory.

Dziś kartka wyłącznie dla przyjemności :)


Dolna warstwa papieru to Galeria Papieru, bardzo delikatny fiolet, wierzch koronka w szarościach od Agaterii. Border jest wycinkiem większego i jest to wykrojnik od Tattered Lace, listki Heartfelt Creations, a kwiaty zrobiłam z wykrojnika Spellbinders :) Koronka z Zielonych Kotów ;)


Zdjęcie robione w kiepskim bardzo świetle :(
Oj nie wiem co mam jeszcze napisać...
Jest lekka, delikatna i już :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Zapomnialas dopisać, że jest tez piękna ☺ Zachwycajace kwiaty i azurowy dekor pod nimi. I sliczny dół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, ja skromna jestem po prostu :D Dzięki wielkie :)

      Usuń

Dziękuję za wpis :)