Translate

środa, 22 czerwca 2016

Mediowe tło

Chciałam sprawdzić jak się zachowuje pod wpływem mediów tak zwany papier bawełniany.
Przyznać muszę, że idealny do wszelakich zabiegów :)
Pastę strukturalną nałożyłam przez maskę, nic się powyginało, pasta wyschła dosyć szybko.
Następnie przyszła pora na brudzenie się... Oj napsilałam mgiełek przeróżnych, wysuszyłam nagrzewnicą, papier nadal płaski, poprawiłam jeszcze dodatkową mgiełką z połyskiem i nic ;) Drogi, owszem, ale świetna sprawa ;)

Kartka jak kartka, żaden cud, ale lubię się pobawić ;)


Zbliżenie na połysk... ;)

Kwiatki oczywiście moje :)
Maska Tim Holtz, mgiełek za dużo, zeby wszystkie wymieniać ;)
Serwetka Primy, listki duże APScraft, gałązka winorośli Memory Box, napis Impression Obsession.

I tyle miałam zabawy ;) 
Pozdrawiam Bożena - zmorka

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne tło! I te śliczne turkusowe kwiaty, przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście papier w ofercie APScraft. Będzie dostępny na stoisku we Wrocławiu podczas Dolnośląskich Warsztatów Craftowych oraz niebawem w sklepie internetowym www.apscraft.pl. Papier w formacie 30x30 250g/m2 jednak wytworzony w 100% z bawełny sprawia wrażenie papieru 300g/m2. Pytacie o papier "Archaik"

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory się nieco zmieniły przez perłową mgiełkę, na żywo żywsze te fiolety ;)
    Turkus musi przyciągać ;)
    Niestety nie będę we Wrocławiu ;) jak mi się skończy papier to wpadnę do Was ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)