Translate

piątek, 23 października 2015

Z grafiką :)

Czy ja już wspominałam, że jestem niesystematyczna?
No to chyba nie muszę, bo widać ;)Nawet nie można powiedzieć, że nic nie robię, ot po prostu nie chce mi się zdjęć robić (pogoda nie sprzyja) i obrabiać ich (leń po prostu)...

Ostatnio udało mi się kupić w promocyjnej cenie cudne grafiki od Janet :))) No i zrobiłam sobie przerwę w wymyślaniu świątecznych kartek :)
Biorę udział w Wyzwaniu październikowym na blogu Digital Paper by Janet 

                                                                                          
Miała być kartka z ulubioną grafiką :)
Wszystkie cudne, ale w końcu wybrałam...


Miało być romantycznie i chyba jest? ;)
Papier na spodzie to kawałek Craft&You Design Vintage Time, następnie zmarszczony na mokro, podniszczony papier z Lemoncraft z kolekcji Dom Róż. Brąz pod serwetką z Pasteli UHK, sama serwetka wycięta z Wiecznego Lata Lemoncraftu :) Do tego gipiura, kawałeczki koronki i sznurek, którym związałam zmarszczony papier :) Róża z WOC, listki Craft Passion (dzięki Gosiu), serwetka z HOTP Paper Artist, motylki chyba Impression Obsession ale skleroza...

10 komentarzy:

  1. Piękna kartka - świetny pomysł ze zmarszczonym papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ażurkowa kartka :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Klaudia :)) Odpozdrawiam równie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, taka vintagowa :) Grafika jak wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ! totalnie w moim stylu :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper :)
    Pozdrawiam serdecznie - Padoriaa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)