Translate

środa, 21 stycznia 2015

Trochę inaczej

Hej Wam :)
W końcu postanowiłam zrobić coś innego niż kartka i powstał taki najzwyklejszy skrap... Może nie było by w tym nic dziwnego, ale to mój pierwszy! :D Ma być takim sobie obrazkiem i tej wersji będę się trzymać...
Osadzony na tekturze modelarskiej, papier to ScrapBerry's (Pasadena jeśli się nie mylę), grafika z UHK Gallery (Mademoiselle), kawałek Pion Design, tag z Domu róż (w końcu pocięłam ;P).
Z mediów użyłam mgiełki 13 Arts jagodowej, pasty strukturalnej gładkiej i ziarnistej, tusze wszelkiej maści, nawet pochlapałam ;) Jestem z siebie dumna, bo udało mi się zrobić sztuczną rdzę i nawet nie najgorzej wygląda... :)

Oczywiście zgłaszam się do zabawy na blogu sklepu Artimeno Wyzwanie na grudzień #31-Praca z tagiem i mediami






Dodatkowo, skoro to mój pierwszy to jeszcze dopisuję się do zabawy ze Scrapgangsterkami Wyzwanie 85 - "Coś nowego"
   




To zbliżenie mojej "rdzy" :))

5 komentarzy:

  1. bardzo udany pierwszy raz, piękna praca, a rdza pierwsza klasa, dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna praca, świetny pierwszy raz :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rdza jak żywa :D Świetny scrap, wcale nie wygląda na pierwszy :)
    Dziękuję z udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)