Translate

piątek, 25 kwietnia 2014

pastele nie odpuszczają ;)

Odkąd wiosnę poczułam to z brązów i beżów przerzuciłam się na delikatniejsze odcienie. Kombinuję, podpatruję, szukam natchnienia...
Kartka z papierów "Tylko mnie kochaj", różyczki sama poskładałam z wykrojnika, dwutonowe jak widać, papierek podarłam nieco i wstawiłam kawałek wstążki satynowej, ponieważ nie lubię wywlekać maszyny do szycia wolałam ręcznie, bo i tak miało być krzywo jak i te naderwania. Zielone gałązki to wykrojnik Crafty Ann. Zapomniałam o czymś?

Przypadkiem natrafiłam na wyzwanie na Kartkowym ABC  i myślę, że moja kartka tam pasuje, więc zgłaszam się do udziału :)





W końcu zapomnę o wstawieniu zdjęcia kartki...


2 komentarze:

  1. Ach jaka śliczna karteczka...taka delikatna i romantyczna:)

    Pozdrawiam serdecznie-Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszym kartkowym wyzwaniu. DT ABC =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)