Translate

niedziela, 30 marca 2014

Kartka w brązach

Coś tam sobie dłubię od czasu do czasu, niestety podjęłam się zrobienia albumu na zakończenie szkoły dla klasy mojej córki i większość czasu poświęcam na to...

Wczoraj trafiłam na wyzwanie na stronie Namaste i pomyślałam, że skoro i tak robię większość kwiatków z papieru czerpanego, to wezmę udział...

Wyszło mi coś takiego ;)


Kwiaty oraz elementy w kolorze ecru są wykonane z papieru  Namaste
który muszę przyznać ma bardzo delikatny odcień i bardzo mi się podoba.

A kto wie, czy użyta tekturka również nie pochodziła ze sklepu i nie była użyta jako opakowanie ;))

Kartkę zgłaszam na wyzwanie blogu Namaste




5 komentarzy:

  1. Piękne te kwiaty, kartka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Nic nie poradzę, ale od razu mi się kojarzy, że mój mąż kiedy nie chce mi powiedzieć wprost, że coś mu nie smakuje twierdzi, że ma taki "ciekawy" smak :D Kwiatki gniotki, a środek sobie wymyśliłam sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetna:) dziękujemy za udział w wyzwaniu:) wszystkiego dobrego na czas świąteczny:) DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna praca, bardzo mi się podoba wykorzystanie mapki! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste. DT Namaste

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)